torsdag 10. november 2011

Custombuilt Rod






   Har fått napp i en ny, custombuilt stang for vertikal jigging. Phenix Titan Vertical Jigging blanks TJX565MH fra Phenix Rod. Bygd av Anglers Envy.  Beskrives som en svært lett nanoklinge, tykkvegget med masse løftekraft, følsom tupp og semi-parabolsk. En konvensjonell acid wrapped 280-340 grams stang. Trigger real seat med lengde omkring 5,6", svart kosmetikk. Diamond-kutt mønstret EVA forskjefte, spiral surringer, gummi endestykke. Pris: 400$ + mva. Dette er billig for ei custom bygd stang.



Bilde av 6'0", ikke 5'6"

3 kommentarer:

  1. Tjenare! Kul med en ny blogg :) Tror du kommer bli nöjd med Phenxixspöt, verkar riktigt fint! Kevin Knox är en fantastisk spöbyggare

    Mvh Kylan, Team Småsej

    SvarSlett
  2. Ja jeg tror også det. Har sterke anbefalinger fra Persa (Persas Fiskeblog) bestiller via han. Er relativt uerfaren i kveitefiske og suger til meg alt jeg kan finne av info. Kjøper meg opp på utstyr og satser hardere neste sesong.

    SvarSlett
  3. Da har jeg etter å ha snust litt rundt på div blogger funnet ut følgende. Kevin Knox som står bak Angler's Envy hadde noen deler i backorder men hadde fått alt nå og startet bygging forrige uke. Dette er spennende. Når de frem til jul?

    SvarSlett

Populære innlegg